ETT STORT TACK...

...till alla ni som har följt och läst min blogg under de här månaderna!



...till alla ni som skrivit roliga, härliga och stöttande kommentarer!



...till er som ringt, mailat eller smsat till mig för att hjälpa och tipsa och säga hej!



...för många, många härliga kommentarer, ni är underbara hela bunten!


Men.

Nu är det slut för den här gången... (jisses, jag kom ju just?) Imorgon är sista hela dagen här, vilket kommer att bli hemskt... Säga hejdå till alla på skolan, till alla på costa... Jag vet inte alls hur det ska gå, jag kommer att bryta ihop men vad gör man? De sista dagarna har varit tyngre än jag trodde, fastän jag visste sedan länge att de skulle bli hemska, så blev de ännu värre, och än är det tid kvar... Men ja, hem åker jag, på lördag klockan 17:15 lämnar jag ön efter fem underbara månader här. Jag har haft det så otroligt bra, trots motgångar och sjukdomar men jag ångrar inte en sekund att jag åkte, jag har träffat helt fantastiska människor, haft otroligt roligt, och jag har lärt mig otroligt mycket spanska. Precis vad jag ville få ut av resan, men jag är inte klar här för fem öre...! Tillbaka ska jag, utan tvekan. Om det så blir till att jobba om en månad (tankarna finns, tro mig, och erbjudanden...) eller en semestervecka i december.

Tro mig när jag säger att jag kommer tillbaka!
(och blir det för jobb/annan långresa, kommer en länk till nya bloggen upp här, såklart!)



Tack för mig!


Anna


Kommentarer
Postat av: mamman

Välkommen hem älskade unge!!! Och ja....vi ska tillbaka!!! Kramar!!!

2010-09-24 @ 12:31:47
Postat av: LenaW

Önskar dig all lycka framöver. Har följt din blogg här på Gran Canaria, och det har varit jätteroligt att läsa. Själv åker jag till ön för 28:e gången i november. Hoppas att få läsa mer vid en annan resa dit, som jag säkert tror blir av.

2010-09-24 @ 13:04:37
Postat av: Stefan

Hej

Lycka till, du kommer säkert tillbaka på något sätt.

Har varit jättekul att följa din blogg.



/Stefan

2010-09-24 @ 15:37:10
Postat av: Bumpen

Hej Anna!



Har följt dej med glädje i med och motgångar. Men du har fått oss att känna som man är där LIVE :)



Jag besökte LP när jag var på sydsidan över en dag. Och jag tyckte staden inte var någ höjdare. Men tindaya och Bronzom övertalade mej på kanarieforumet att besöka staden igen. Så 2009 bokade jag 2 vckor på Hotell Marmoral mitt emot din skola? Och jag blev frälst i staden. Så det blev 2 veckor i víntras med :)

Så jag förstår att du hsr det kämpigt nu! När du måste åka hem till verkligheten. Men har man bott i LP så kommer man tillbaks!



Bumpen

2010-09-24 @ 22:53:59
Postat av: CINA

Åk nu hem och fixa det du ska.

Nästa gång kör du bilen själv till syd och slipper ta bussen..haha

Las Palmas och Gc finns ju kvar.

Snart är du på väg dit igen.

Och som du skrev kanske redan i dec.



Förstår hur det känns idag.. att säga hejdå är inte lätt.Har själv gjort det i över 35 år.Och du !! det är samma svårighet varje gång ;)

Hoppas åter kunna få läsa dina härliga inlägg.

som jag göratt längtan till ÖN bara stärks mer.

Abrazo

2010-09-24 @ 23:33:19
Postat av: TeSs

Hej Anna!



Härligt höra att du haft det gött på ön =)

Vi åker ner igen nu 1 December.. troligtvis kommer JAG att inte åka hem te Sverige ;)



Ha det gott så hörs vi!

Kram

2010-09-25 @ 01:12:38
URL: http://rockabillygirl81.bloggplatsen.se/
Postat av: wesse

Jag säger som alla andra att det har varit jättekul att fått följa med dej i vardagen i Las Palmas och jag tycker att du verkligen kan uttrycka dej på ett fint i skrift och foto. Hoppas att du snart kommer tillbaka till LP och ditt bloggande.

Jag och frun åker ner i november och första veckan bor vi Las Palmas.

Wesse

2010-10-04 @ 09:56:13
URL: http://wesses.blogspot.com/
Postat av: Hanna Skattberg

Härlig bild(:

2011-01-29 @ 20:49:03
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0