Voy a dormir!

Vilken dag! Har pratat tre olika språk och hört jag vet inte hur många. Jag har storhandlat, promenerat länge, pluggat i två timmar, städat här hemma och varit vaken i 16 timmar. Lagom mosig i huvudet och trasig i ryggen nu känner jag, efter att ha suttit och tragglat "preterito indefinido" och "preterito perfecto" i sängen sedan klockan 20. Nu blir det sooooova för att ladda inför en ny skoldag imorgon. Buenas noches, amigos!

Förresten! Madre mía! Över 60 unika besökare idag... Who are you people...? Trodde bara att familjen, några kusiner och vänner tittade in, men tydligen är ni fler :) Presentera er, är ni snälla, jag blir så nyfikon!



                                                  Börjar sakna mitt korta hår!! Försten hit får 
                                                      äran att plocka ur förlängningarna ;)

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Alice

Gick lågstadiet tillsammans ;)

2010-05-11 @ 08:16:04
Postat av: Sara

Hur ombytlig får en person lov att vara? :P du satte ju nyss i det, du är ju jättefin! (det var du iofs i kort hår också :P)

Här är det super väder idag!! Regna inte bort ;)

puss puss

2010-05-11 @ 09:17:01
Postat av: ewa

Jag såg du skrivit på Kanarieforumet o då tänkte jag att hennes blogg måste jag läsa.

Tänk om man varit ung igen då hade jag gjort samma som du gör nu.

Ha det gott.

Ps jag kommenterar inte så ofta men jag kollar dagligen om du skrivit något.

2010-05-11 @ 16:09:25
Postat av: mamman

Pling plong! Dagens I-landsproblem: Ska jag ta ur min hårförlängning eller ha den kvar ett tag till????? Nä gumman, skojar bara. Du är bäst och vackrast!! Kraaam.

2010-05-11 @ 17:05:39
Postat av: Lena

haha visst känns det lite skumt när man inser att människor läser ens blogg!?;=)Själv hittade jag hit via Kanarieforum och tycker det är kul att läsa lite av varje rörande GC,har rest dit ända sedan jag var liten och var där och jobbade ett halvår för tio år sedan innan jag fick min son.Måste erkänna att jag är lätt avis på dej som har det här äventyret framför dig!=) Lycka till och njut!=)

2010-05-11 @ 19:34:03
URL: http://ellisol.blogspot.com/
Postat av: PaaDii

Hej, jag heter 80.216.106.206 och jag är en unik besökare. Bara så du vet ;)

Du glömde förresten mig här i Sverige, pfft!

2010-05-12 @ 23:35:55
Postat av: Catarina H

Hittade hit från kanarieforumet. Älskar GC och längtar dit ständigt. Tycker det är jättekul att du delar med dig av din tid i paradiset :) . Önskar jag gjort samma sak innan jag skaffade familj!

2010-05-15 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0