Torsdag

God morgon!

Hur har ni det hemma idag? Sol? Här är det mulet, men långt ifrån lika tjocka moln som igår, då kändes det som att det aldrig blev ljust.

Tänkte att jag skulle slänga in två härliga bilder från gårdagen för att göra mamma och pappa lite avundsjuka :) Blev inte mycket fotande, men när det är solnedgång kan jag aldrig hålla mig ifrån att ta kort, man blir helt förtrollad. Som att titta på eld, man bara tröttnar aldrig! Igår regnade det som sagt hela dagen i Las Palmas men söderut var det strålande sol och inte ett moln. Att det kan variera så mycket! Tar bara 40 minuter med en direktbuss som bara har ett stopp på vägen från San Telmo här i Las Palmas, och det är vid flygplatsen, nästa stopp: Patalavaca, hur smidigt som helst! Att jag på nervägen igår tog fel buss som tog två timmar och fick en rundtur i "härliga" Playa del Ingles i behöver vi inte prata om.

Solnedgång vid Anfi del Mar i Arguinegúin


Hem, ljuva hem, känns det här nästan som :)



Har flera läsare som varit här på Gran Canaria en heeeel del, om ni
bara får tipsa om en sak som man måste se/göra här, vad skulle det vara?


Kommentarer
Postat av: Lena

EN sak?? ;=)Haha känns nästan omöjligt,men om du inte redan har gjort en tur över ön så måste du göra det. Presa de las Niñas till exempel..underbart vackert!Det var naturen det..nöjeslivet antar jag att du redan har testat ;=)

2010-05-13 @ 11:09:58
URL: http://ellisol.blogspot.com/
Postat av: Mamman

Ååååå! Jag vill oxå!!!:)

2010-05-13 @ 11:23:13
Postat av: Peter

Gran Canaria är fantastiskt!

Tipsa om 1 sak då måste det vara en rundtur runt ön så man får en överblick över allt.



http://www.peterwestlund.com/bildarkiv/publish_to_web/index.html

2010-05-13 @ 12:00:20
URL: http://www.peterwestlund.com
Postat av: Sara

Tjo!

Det är varmt men mulet :) Är på landet nu, och är så sjukt trött! Känns som att jag skulle kunna sova i en vecka! Gå i ide på våren :) ska maila bilden på dina polare också :)

Är canarierna också lediga idag? Puss

2010-05-13 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0