Spanjorer är spanjorer är spanjorer...

...and I like it! Här är det inga spel och grejer, utan pang på rödbetan! Varför kan inte svenska killar vara mer så? ;) Vad enkelt allt vore! Varför jag skrev ett inlägg med det här temat har tre orsaker:

1. På bussen till San Telmo idag (bussen till Arguinegúin går därifrån) sätter sig en spanjor (ursprungligen fransk tydligen) bredvid mig. Börjar prata, undrar vad jag gör här, hur det går med spanskan och om jag vill ha en kompis och vill ha hans nummer. Tackar vänligt nej och han slutar prata.

2. När jag satt och väntade på bussen hem stannade en taxi, han vevar ner rutan och frågar "Taxi?" Jag svarar nej tack, och han frågar "Taxidriver?" och flinar, hahaha, störtskön kille! Tackar nej och han vinkar och kör iväg.

3. I kuvertet som fotona från ormshowen låg i låg även en lapp från killen som höll i showen och som tog fotona. Behöver jag säga mer?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja kära barn, det är tur att du har skinn på näsan!!!!

2010-05-17 @ 20:58:00
Postat av: Sara

Du vill bara SKRYTA!!! ;P

2010-05-17 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0