Shoppashoppashoppa!

Till att börja med:

Sara: Skjorts?! Skrev jag skjorts!? Jag skrev skjorts... det heter shorts... Så, då var den avklarad.

Mamma: Jag tog med mormors väska och den är precis lagom, men ska jag ha kamera, plånbok, mobil, kalender osv. så får det inte plats o därför blev det en större :) Och förresten! Det är kul att skrämmas :)

Just hemkommen från en shoppingrunda. Hittade en jeanskjol, en mellanstor väska (7.9 euro, kap!), ett linne, tre par örhängen, blommig "shortstopp", ett par vita jeansshorts, ett par beiga pösmjukisbyxor ochööööö... Nä, det var nog allt :)

Lite bilder från dagen!



En stooor staty! Jag är lika hög som orange muren bredvid gubben.




Så snyggt! Och sant!


Ljuuuuust!


En herre roade sig med att rita en ödla på stranden, ni ser människan till
höger? Och ändå fick jag inte med bakbenen och svansen på bilden. ENORM!



Nu ska jag ta mina skolböcker och sätta mig på stranden och plugga lite. Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mamman

NUUU har vi äntligen beställt biljetter!!! Lääängtar! :)

2010-05-26 @ 21:15:13
Postat av: Stefan

Hej

Jag gissar att du var på Las Arenas och shoppade, för om jag inte mins fel så står den statyn utanför auditoriet.

Finns restaurang Regatta kvar på Las Canteras? mycket trevlig personal.

2010-05-27 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0