Samurai II

En supermysig kväll har jag haft! Gick ut och åt med Tara, och för att inte missa solnedgången så vände vi på middagen, och började med efterrätten på en servering på Las Canteras. Världens skönaste servitör, Jaime, från norra Spanien. Han pratade spanska och vi pratade spanska. Störtskön, jisses vad vi skrattade! Hahaha, så härlig... Vi åt varsin panacotta, extremt mättande, och därefter gick vi vidare till en sååå fin sushirestaurang. Tara beställde in två rätter och jag valde bufféten, mitt i rummet var det som ett rullband där smårätter åkte förbi och borden var placerade runt det här bandet, som man plockade från. Var på en liknande när jag bodde i Barcelona, men det var iiiingenting mot det här. SÅ god mat! Dit ska jag ta alla er som kommer och hälsar på!

Vi satt på restaurangen till strax efter 23, sedan gick vi en liten sväng och nu är jag hemma och ska sova. Sov inge vidare inatt på Green Beach, det var så extreeeemt varmt hela dagen igår. Sådan värme har jag nog aldrig upplevt och natten var extrem, man ska inte klaga men, ja, det var varmt, så mycket kan jag säga :)


Entrén till restaurangen


Vad gör man inte för att komma ihåg ord? "Adivinar" (att gissa) i chokladsås, hahaha!



I övrigt inte så mycket mer att säga om helgen, förutom att den varit extremt skön, rolig och avkopplande. MYCKET sol, har jag fått, och Pepe sa idag att jag ser ut som en räka, haha. Tack för den! Men nu börjar färgen lägga sig och jag är bruuuun. Ryggen däremot, där jag inte nåt att smörja in själv (varken solskydd eller after sun), den är inte helt okej. Jag fjällar... efter två veckor... Aldrig hänt förut?! Well, well, I have time to bygga upp brännan igen ;)

Sitter förövrigt och webcamar med fina Sofia för tillfället! De puta madre!! Ikke sant, dåra!? ;)



Nu måste jag verkligen sova. Annars blir det ett tung dag imorgon... Vilket det nog blir ändå... Men det ska nog gå finemang, tror jag! Sov gott fina människor!

Besos y abrazos!

Kommentarer
Postat av: Sara

SUSHI?! :-O

Hahaha, jag undrar vem som är i Las Palmas och vem som är i Sverige? ;) Kommer INTE bli kul att gå bredvid dig på gatan! Vi får helt enkelt gå på varsin sida! ;)



PUSS!

2010-05-24 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0