Redo!

Nu släcker jag ner datorn efter en myskväll med mamma, pappa, hund och katt, god mat, champagne, packning, promenad i solnedgången och massa djurmys. Nästa gång ni hör av mig är jag framme! Woho!

Just ja! Mitt svenska nummer kommer jag inte att använda längre, så där når ni mig inte. Vill ni däremot prata med pappa så går det utomordentligt bra att ringa dit, han tar nämligen tillfälligt över min telefon-telefes-telefunken ;) Uppdaterar när jag fått mitt spanska nummer, förhoppningsvis redan imorgon!




Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!

2010-05-08 @ 11:13:32
Postat av: Madde

Lycka till!

2010-05-08 @ 11:15:24
Postat av: Anonym

Suerte miniña

2010-05-08 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0