Olhavartavling

Haha, NEJ, det var ingen olhavartavling igar, men eftersom jag inte har nagra bokstaver med prickar pa sa var det ett roligt ord, tankte jag. Kom inte pa nagon annan rubrik. Om ni nu kan lista ut vad det betyder, det ser iaf valdigt konstigt ut :)

God morgon, mina vanner! Har sitter jag, efter en grym nattsomn, i ett hus hogt upp i Arguineguin, med havsutsikt, solen skiner och ja, jag har det grymt helt enkelt :) Var i baren pa hotellet igar till stangning, pratade med en aldre spansk helle, i 1,5 timme (om mina studier, om krisen i Grekland - jag menar, halla!? :)), PA SPANSKA och pratade med Antonio pa spanska nastan hela kvallen. Och drack ol, saklart. Lite for mycket kanske, men idag mar jag anda bra, sa da spelar det ju ingen roll :)

Sov pa en egen vaning har hos Antonio, i en stor dubbelsang och har ar sa tyyyyyst, sa jag sov till 11:30, och det kanns som att jag har sovit i ett dygn, sa tydligen behovde jag sova ut. Valdigt skont! Nu ar Antonio o handlar, sa har sitter jag, har inte bestamt mig for om jag ska ga ner till stranden eller lagga mig i en solstol har pa terassen, men jag har ingen bradska, tar dagen som den kommer :) Det ar ju langhelg sa det lar vara MYCKET folk pa stranden, sa det ar val det som tar emot lite. Well, well, vi far se vart jag tar vagen. Inte ett sa intressant inlagg kanske, men nu vet ni hur jag har det!

Ha nu en fin dag allihopa! Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Låter grymt härligt! Ha det!

2010-05-29 @ 15:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0