Martes

Baaaaaaaaaaaaaah jag är trött... Satt uppe till tolv igår med läxorna. Hade tre uppgifter från boken att göra och skulle skriva en dialog, och det gick inte fort kan jag säga men jag fick det gjort! Nu sitter jag som i en dimma och är riktigt, riktigt trött, fastän jag sov bra i sju timmar. Drömde om ormar... Jag undrar varför? Haha...

Har absolut inga som helst planer efter skolan idag. (Fast vi lär ju få läxor...) Förhoppningsvis är det sol och jag kan däcka uppe på terassen, annars tar jag nog en siten siesta, och ikväll tänkte jag börja med traditionen att gå en powerwalk varje kväll. Men nu ska jag inte säga för mycket, som det känns nu skulle jag kunna sova ett dygn...

Nä, om man skulle byta om kanske, pyjamas i skolan är ingen höjdare... Ha en fin dag! Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0