Lunes

Jaha, då var det måndag igen. Om en timme dags att gå till skolan, sen skola till 13 och sen måste jag sätta mig på 91an till Arguineguin igen för att hämta fotona från i lördags på ormen och mig. Fram och tillbaka...! Måste köpa ett busskort, för bussresan kostar en del, 6 euro dit, och 6 euro hem... Det är värt det, men det blir rätt mycket i längden... Visste ni förresten att man här på Gran Canaria inte säger aútobus, utan guagua's (uaua)? Haha, jag var så säker på att Pepe drev med mig när han berättade det, men tydligen inte!

Ha nu en fin dag allihopa, och glöm inte att titta in ikväll för bildbeviset med ormen! :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej Anna

En liten fråga, hur lång tid tar det med buss mellan PDI och Arguineguin eller Puerto Rico? tänkte nästa gång att åka ut med någon båttur, ser så härligt ut.

2010-05-17 @ 10:56:14
Postat av: Gran Canaria Tezz

Klart jag kikar in och tittar på bilden senare, för spännande för att missa :)

Jo det är nog en klok idé att satsa på ett busskort, blir ju mycket billigare i långa loppet.

2010-05-17 @ 16:53:44
URL: http://www.alltomgrancanaria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0