Kvällspromenad

Vilken mysig kväll! Gick ut vid sjutiden för en promenad på stranden, lunkade utefter hela Las Canteras i vattenbrynet, så otroligt mysigt! Vinden var varm ikväll, mycket människor ute men av någon anledning är jag alltid i min egna lilla värld när jag är vid havet. Kanske inte så svårt att förstå när ni ser bilderna, det är så otroligt fint!

Vid åtta kom Tara och mötte upp mig och vi gick en sväng och strax innan nio gick vi till lokalen där hennes salsakurs är varje kväll. Tittade ett tag, och klockan nio, när hennes klass började så kilade jag hem. Verkligen spanskt och häftig stämning! Hon vill få mig att börja dansa, men jag tackade vänligt nej ;)

Fördelen med vita shorts (nya!): benen ser brunare ut!






Vadå lågvatten?


Den här damen gick framför mig ett tag, hela tiden med vattenflaskan
på huvudet och bollen i handen ropandes konstiga saker. Hmmm...
(Jag veeeet taskigt att ta smygfoto, men originalbilden är enorm
och jag har bara klippt ur henne här, syntes inte att jag tog kort!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jävlar! Var ju inte meningen att du skulle se mig, skulle ju vara en överraskning! Haha :P

2010-05-27 @ 23:01:03
Postat av: Sofia

Fett snygga jeans, gillar verkligen slitningarna :)

2010-05-27 @ 23:44:45
URL: http://keine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0