Jueves, 27 de mayo

Tiden går så fort! Redan torsdag, som nog kommer att bli en lång dag, känns det som. Väldigt trött, frussen och huvudet dunkar lite. Himlen däremot är blå, blå, blå! Det piggar alltid upp :) Inte mycket planerat för dagen, men eftersom jag åker till Arguinegúin efter skolan imorrn så måste jag packa idag, ringa Pepe och dubbelkolla att det är OK att jag sover där (hotellet är nämligen fullbokat eftersom det är långhelg), och vad mer? Läxorna ska såklart göras, och så kanske jag hinner med en "liten" siesta också. Och strax ska jag iväg till skolan. Håller solen i sig till i eftermiddag blir det nog lite sola av också, att jag ömsar skinn efter endast tre veckor, är extremt ovanlig och INTE OKEJ!

Hur är vädret hemma nu förresten? Länge sedan jag hörde nåt. Och såg på aftonbladet.se att ni blivit invaderade av bladlöss, fyyyyy va äckligt... Uuuuh!


Ha en fin dag, mina vänner, så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: lucke

Vad fin header :D

2010-05-27 @ 09:33:05
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0