Jueves, 20 de mayo

Goddag hörrni! Hur står det till idag? Lika varmt hemma fortfarande vad jag har hört :) Skönt för er! Här har det idag varit runt 32 grader, strålande sol, en bra dag i skolan (bara jag och Tara i klassen idag! För tillfället är vi bara tre elever, många som har varit här sin tid redan, men Alex, en tysk kille, var sjuk idag, så vi hade en privatlektion idag kan man säga, alldeles kanon!) Läraren är riktigt duktig och trevlig och jag trivs jättebra!

Min mage däremot verkar trivas mindre bra... Den har varit svullen som en ballong idag, och jag har bara väntat på att den ska explodera i nån ände, men, nu har det gått ner, ingen olycka har skett och känns bättre, så jag slapp nog det värsta... Tack vare imodium och actimel, kanske!

Efter skolan rusade jag hem, slängde av mig kläderna, tog min ipod och sololja och sprang upp på terassen. Slängde mig i en solstol, på med bra musik och njöööööt. Somnade också, såklart, och drömde att någon slängt ett tuggummi på golvet i lägenheten och sedan trampat på det och att massor av smååå - smååå myror gjort en gång, över tuggummit och igenom lägenheten. Inget konstigt med det! I drömmen allså, men nu? Huh?

Imorgon, fredag! Vart tog den här veckan vägen?! Efter skolan drar jag nog till Arguinegúin, är tanken. Sola, bada, dricka lite drinkar med trevligt sällskap. Ska bli najs! Stannar nog över helgen också... Får se om jag tar ett rum på hotellet eller om jag krashar hos någon av hombresarna (hombre = man, hombresarna = plural på spenska (spanska/svenska)) där nere. Ordnar sig, det gör det iallafall alltid!

Dagens bästa: Sara, min älskade lilla Sara, har bokat sin resa ner hit! 12 - 19 juni och jag längtar så!!! Sötaste söta!! ♥


Hur länge sedan är inte det här? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

TJOOOO! :D

Väääldigt länge sen :P Fast jag har fan den där hårfärgen nu igen :P Det kommer bli awesome :)



Puss

2010-05-20 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0