Jag får tuppjuck!!!

Morrn!

Lovade ju er ett bildinlägg igår, men av någon anledning fungerar det inte att koppla in kameran i datorn!? Jag gjorde exakt samma sak för två dagar sedan hemma, och det gick så bra så, men idag så vill den alltså inte alls vara med. V A R F Ö R ? !

Den blinkar så fint och det står "Cumputer Connecting..." och datorn reagerar med det vanliga plinget men inget händer... Inte funkar det heller att koppla minneskortet direkt i datorn... Varför?! Alltid är det något och jag blir tokig! Hur kul blir den här bloggen utan foton!? Baaaaah!

I vilket fall, gick ner till stranden igår lagom till solnedgången, två minuter tar det att gå från lägenheten, bara att följa gatan ner, och JISSES vilken strand och vilken solnedgång... Heeeelt otroligt, där kommer jag att spendera mycket av min tid, det kan jag lova :) Men som sagt, bilder kan ni inte få :(

Nu ska jag göra ännu ett försök med kameran, sen ska jag försöka hitta var skolan ligger någonstans. Det är mulet idag så vet inte hur det blir med solningen :(

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0