Jag är ingen såndär...

...som ser snygg ut i solstolen. Jag förstår inte hur dom gör? De där som ligger fyra timmar i en solstol och som ser lika fräscha ut när dom går därifrån som när dom kom.

Lika lite är jag en sån som ser bra ut efter ett träningspass. Lika fräscha, glada och snygga, när dom går ut, som när dom kom in.

Nope, that's not me, jag ser snarare nyfödd ut, både efter solning och träning, och det, det är inte en vacker syn.



Hur jag kom att tänka på det här? Råkade titta mig i spegeln efter dagens soltimme
- shouldn't have done that!


Kommentarer
Postat av: Sara

De människorna finns inte i verkligheten ;)

2010-05-27 @ 18:06:41
Postat av: Anna

Sara: det gör dom visst! Jag har sett dom :O



Fast å andra sidan kanske dom mesar sig igenom hela passet... men solningen, där har jag inget vettigt svar...

2010-05-27 @ 18:09:03
Postat av: Peter

Hahah. Jaha du, du har inte lärt dig än om att inte titta sig själv i spegeln under/efter ett träningspass? Fördelen när man solar iaf är att man ska bli som en blöt fläck. Det är det som är meningen ;)

Kriga på med läxorna!

2010-05-27 @ 18:28:50
Postat av: Sara

Du är i alla fall inte som jag med mina värmeutslag! Och det ska du vara glad över! Ser ut som att jag har bränt mig på låren efter 5 min i solen! Och efter träningen ska vi inte gå in på överhuvudtaget, är typ LILA i ansiktet och "gul" runt munnen som om allt blod försvunnit därifrån... Du får se snart ;)

2010-05-27 @ 22:14:39
Postat av: Sofia

Haha söt du är! :D

2010-05-27 @ 22:40:12
URL: http://keine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0