Fredag! Igen!

Vart tar tiden vägen!? Veckorna får gärna gå fort, men jag hoppas verkligen att denna helgen slöööar sig fram, det behöver jag! Måndag är vi lediga då det är Dia de Canario, det behövde jag också! Sov riktigt dåligt inatt, igår kom några (amerikaner, tror jag?) som bor i en av lägenheterna här i samma uppgång som jag och vid 12 inatt väcktes jag av ett jäkla liv som höll i sig ganska länge. Om det var dom som var högljudda eller om det vad för att det är otroligt lyhört (för det är det), vet jag inte, men svårt att somna igen hade jag iaf. Ska bli så skönt att åka söderut, få sola, bada, slöa, sova i en riktig säng där det är tyst, aaaah! Och dricka drinkar! Det behöver jag!

Ja, som sagt åker jag söderut efter skolan idag så jag vet inte riktigt hur det blir med uppdateringar, men Pepe har ju internet i huset så några inlägg ska jag nog kunna klämma in, det ordnar jag!

Nu ligger jag lite efter här, sitter och äter frukost, i morronrock och håret står oborstat åt alla håll och om 30 minuter ska jag gå till skolan så, dags att rappa på!

Ha en jättemysig helg, mina vänner! Njut av ledigheten, sola, drick vin, ät god mat, krama och ro om varandra, och glöm inte att kommentera! ;)

Orkar inte leta upp en ny bild, så ni får en gammal :)


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Hej! Hoppas du får en skön och avkopplande helg.



Jag kan tipsa dig om en bra och lättläst spansk bok med Isabel Allende;

De amor y de sombra, eller Eva Luna.

Jag har lånat den på spanska och på svenska på biblioteket här hemma i Sverige. Jag tror att det finns ett bibliotek i Arguinegin.

Eller så kan du gå in här

http://www.svenskabokhandeln.eu/Romaner-och-noveller-A-K.html

men då kostar en bok en slant förstås.

Ha en bra helg!

2010-05-28 @ 11:14:00
URL: http://www.shaggkvist.se/canaryuser/
Postat av: Sara

Uääääh, ligger i sängen och läser... Hade klockan på 8:30 men det gick bara inte!

Drömde att jag var i Chicago med Eric och Findus ?!

Ha en underbar helg! Puss puss

2010-05-28 @ 11:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0