Först och främst...

HEJ och välkomna alla spännande läsare! Och tack för att några av er har presenterat er, antingen här, eller via mail. Jätteroligt! Har ni några frågor, eller helt enkelt bara vill ha något sagt, så skriv en kommentar, så svarar jag i ett inlägg här i bloggen. Vill ni att jag skriver om något speciellt, så säg till! Blir så glad av era kommentarer, det ska ni veta!

Helt okej dag idag, men inte toppen, på grund av det dåliga vädret. Regn på morgonen och mulet hela dagen i princip, men efter att jag kom hem från en lunch med en klasskompis så tänkte jag att jag ska trotsa molnen och sola på terassen i vilket fall. Sagt och gjort, på med bikini, fram med solstol, på med musik. Somnade som en stock och inte en gnutta sol tittade fram. Vaknade trekvart senare av att det blåstre ordentligt och jag var alldeles knottrig av gåshud, haha. Men ja, vad gör man inte? Hoppas på SOOOL imorgon! På torsdag tänkte jag nämligen ta mig till Arguineguin och hälsa på alla amigos där nere, och då kan man ju inte vara alldeles blek, ikke sant? :)

Efter "solningen" blev det ett samtal med ♥ mami och papi ♥ och sen läxor. Till slut, efter nån timme blev det inget annat än felstavningar och knas, så jag tog ett varv på stranden. Väldigt tjocka moln och ingen skymt av solen, men lite havsluft gav mig lite mer energi att göra klar läxan och renskriva allt från skolan idag, hoppas jag. Har sagt att jag ska ligga för att sova innan 23 idag, men vi får se hur det går, har en timme och 45 minuter på mig.

 
I brist på frisyr efter tuppluren blev det ikväll en sjal runt skallen...


Avundsjuka? Dessa verb are killing me...


Kommentarer
Postat av: Stefan Svenburg

Hej Anna.

Hittade din blogg på kanarieforum, och kommer följa din blogg. Det fina med Gran Canaria är att om det är dåligt väder i LP så är det bara att sätta sig på bussen till PDI tar en timme så är det oftast sol där nere.

2010-05-12 @ 07:29:13
Postat av: Pellis

Snart har du varit på plats en vecka! Roligt att följa dina äventyr. Deppa inte över vädret! Det är sååå fint i Las Palmas ändå, tror du skulle bli less på att på i SYD i 5 månader. Hemlängtan? Nej ha inte det! Sverige finns kvar. Du dom där verben, jag förstår att du snart rabblar i sömnen. Det finns en logik men f-n den infinner sig aldrig när man ska prata! Ha det gott i helgen! Kraaam från Pellis

2010-05-12 @ 14:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0