Det kan inte vara kul jämt!

Vilken påfrestande dag! Vet inte om det är för att spanskan är som den är eller om hormoner eller nåt spökar, men nånting är det för jag är inte som jag borde (fast å andra sidan, har jag någonsin varit det?). Sjukt trött i huvudet, pulsen är jättehög till och från fast jag inte gör någonting, har haft extrem spränghuvudvärk ikväll och innan den gav med sig trodde jag att jag skulle få migrän, konstant hungrig men känner inte för att äta nåt (vad är det, liksom?), ingen ork att plugga, när huvudvärken lagt sig gick jag till ett shoppingcenter precis bredvid lägenheten för att pigga upp mig lite, men inte ens shoppa var kul, så jag gick hem rätt snabbt utan nåt nytt. Väldigt konstig dag. Upp och ner, ner och upp... Har lite ångest inför skoldagen imorgon också... Jag vill ha fredag! Långhelg! Vi är nämligen lediga på måndag, då det är Dia de Canaria. Thank God for that. Så, på fredag tar jag långhelg och åker och bor hos Pepe några dagar. Men. Det är ju en hel vecka kvar till dess. Gosh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0