Bilder från första dagen!

Till slut ville kameran vara med! Äntligen! Och just som den började fungera så kom solen! Så, när detta är klart ska jag upp på Joppe (som takterassen tydligen kallas) och SOLAAA!!

-------

En del av takterassen



Ballt hus (kyrka?) i stan



Det här huset kommer inte mamma att gilla :) Köpcentret El Corte Ingles.



En annan del av takterassen



Helt otroligt... Två minuter från lägenheten, vid slutet av gatan som jag bor på, möts man av det här: HAVET!







Mina svullna flygfötter får svalka sig lite...



Bländat blekhuvve :)



Det är nåt visst med havet, alltså...!





Ser ni vad det står? :)



Hejdå, solen! Vi ses imorrn! :)



NU: SOLA!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du ser ju ut att ha det riktigt jobbigt...:)<3

2010-05-09 @ 12:19:07
Postat av: Anna-Karin

uuuuuuunderbaaaaaart!!!

2010-05-09 @ 12:34:26
Postat av: Gran Canaria Tezz

Härliga bilder, längtar otroligt mycket till solen och stränderna på Gran Canaria när jag ser dem! Passa på och njuuut nu, bättre plats finns inte :)

2010-05-09 @ 19:54:05
URL: http://www.alltomgrancanaria.com
Postat av: Pellis

Låter som du flög Norwegian! Skrikiga barn på flygplan är bland det värsta som finns och då har jag ändå tre själv! Hur som haver har du kommit på plats och det är huvudsaken! El Cortez Ingles är underbart - om pengarna räcker :-)

Ha det gott! När börjar du skolan?

2010-05-09 @ 20:28:30
Postat av: Elin

Underbart! Njut, njut, njut! Undrar när solen kommer hit....

2010-05-09 @ 21:53:02
Postat av: Sofia

Ichi de puta!

Sjukt konstigt att du är där nu. Känns som det var ååår sedan va var där...

Jag är inte alls avis på dig om du tror det ;P

Jag får nöja mig med 5veckor i Berlin i sommar iaf så jag får också lite kul.



Hälsa och krama Green Beach:arna från mig :) och dig själv också såklart!

2010-05-09 @ 22:33:55
URL: http://keine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0