Algo pequeñito

Så himla mysig!

Algo pequeñito, algo chiquitito
Una rosa blanca, una caricia,
un beso dulce y un perdón

Algo pequeñito, algo chiquitito,
un gesto tierno, una mirada,
un abrazo, una flor

Algo pequeñito, algo chiquitito,
un simple te quiero con dulzura
uon cariño y con pasión



Bidraget i finalen är mycket bättre, men jag kunde inte hitta det? Det här är så
rörigt med allt folk (och pippi långstrump?) men lyssna ändå!

Ett bildinlägg finns här nedanför, för er som inte hunnit se att jag uppdaterade tidigare.
Missa inte det!


Kommentarer
Postat av: Fru P

Jag var lite kär i honom ska jag erkänna. Söt som socker.

2010-06-04 @ 08:33:39
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0