Äh, vadå trött?

Jag sov ju bara i drygt fem timmar efter skolan? Ja, jesus, jag vet inte vad som hände. Åt lunch och vid 14tiden la jag mig i soffan för att kolla på ett program på datorn, och somnade. Vaknade igen klockan 19?!?!?! Trött som en jag vet inte vad och med alla läxor framför mig. Blev till att gå ner till HiperDino och köpa en cola och glass för att få lite energi till läxorna. Jag drack och åt men inte kom nån energi inte. Bah... Aja, just do it, är det väl som gäller, antar jag.

-----------------

Fick ytterligare en fråga av Johanna tidigare om det finns något bra matställe i Arguinegúin och, ja, det gör det! Om man fortsätter genom Arguinegúin har man ett SunWinghotell på vänster sida och strax efter det, i Patalavaca, ligger Green Beach. Mitt emot det här hotellet, på andra sidan vägen, ligger en restaurang som heter Cueva Pirata (Piratgrottan). En restaurang med enooorm utsikt över havet och Anfi, och med otroligt bra mat. Mycket kött och fisk som de grillar över levande eldar och mot väggarna som består av berget som restaurangen ligger på. Känner att mina beskrivningar blir lite sisådär, men ett ställe som absolut är värt ett besök, är det viktigaste att få fram! Helt okej priser, trevlig personal och inte minst otroligt bra mat.

Nu vet jag inte om de har pubdelen öppen, men för några år sedan visade dom oss en del av restaurangen som de då ännu inte öppnat. Nere i bergen, som i grottor, låg en pub, lågt i tak, insprängt i berget men häftig belysning och känsla. Om den är öppen, är det verkligen värt ett besök!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0