Vilken rush!

Blev 1½ timmes powerwalk idag, och vilken walk det blev! Solen var påväg ner och för första gången sedan jag kom var det inga moln i horisonten och då kan man se konturen efter Teide på Teneriffa. Så jäkla vackert! Samtidigt var det några som flög med drakar på stranden, otroligt skickligt, snurrade och flög runt och sjukt häftigt! Ett plan flög in från havet och över stan, och iväg... Grym musik pumpandes i öronen, svetten lackar, havslukten är helt underbar, vågorna enorma och vattnet klarblått och FYF*N vad jag älskar det här stan!! Vilken enorm rush jag fick när jag var ute, helt sjukt! Wooohoooo!


Bilden är lånad från google, men det är inte långtifrån hur det faktiskt såg ut :)


Kommentarer
Postat av: ewa

Hej!

Las Palmas är uuuuuuuuuuuuuunderbar!

Där är allt.

Jag var där i början på 70 talet o kom

sen tillbaks dit igen 2001. Staden har

ändrats men den är lika underbar ändå.

Måste fråga, handlar på Carrefour på Las Arenas?

Carrefour är ett måste att kolla. Brukar alltid stanna vid deras fiskdisk. Där är så många fiskar man aldrig sett.

Hoppas jag en dag kan komma tillbaks. Satsar på 2012 då både jag o min gube fyller 60.

Ha en bra dag

2010-06-09 @ 09:03:15
Postat av: stefan

Hej

Häftig bild, lyckades inte själv fånga det på bild, men har en kort suddig filmsnutt där man kan skymta ön.

Om man väntar till det blivit mörkt kan man om det är riktigt molnklart se ljusen från Teneriffa.

Ha det.

2010-06-09 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0