Tisdag!

Jupp, idag är det tisdag, vilket innebär att mamma och pappa just nu sitter på planet påväg hit för att hälsa på i fem dagar! Kommer att bli sjukt konstigt att se dom här, och det var samma i början när Sara var här, de passar liksom inte in förrän man vant sig :) Har däremot ingen aning om när de kommer, eftersom hon skickat två sms om att de blev försenade och senaste budet var att de skulle komma iväg 13:30 svensk tid, vilket borde innebära att de landar ~ 18:30, om jag räknat rätt. Sen ska de hämta väskor, hitta bussen, åka buss... Blir sent...

Lugn kväll igår, efter lunchen med Tara gick jag hem och sov, och vid 21tiden var det dags för första motionen på 2-3 veckor, det var dags att blåsa skiten (alltså förkylningen) ur mina lungor! Och det gick faktiskt bra! Andningen och lungorna normala men benen var tunga, men vad mer kan man begära efter 2½ veckas jätteförkylning? Jag är nöjd!

Eftersom jag har missat två veckor i skolan (sjuk en vecka, Sverige en vecka) så var jag förbi skolan imorse och pratade med "chefen", för klassen igår var påtok för svår eftersom jag missat mycket, och vi kom fram till att jag sparar den här skolveckan till senare, om det så blir i slutet av september eller om jag vill komma tillbaka nästa år (måste inte komma tillbaka heller, det är bara jag som förlorar på att inte göra det), jag gör precis som jag vill, och därför, är jag ledig den här veckan! Kan alltså hänga med mamma och pappa hela dagarna :) Men det känns som att jag pluggar sjukt intensivt ändå, igårkväll till exempel var jag med några spanska vänner (varav tre jobbar på cirkusen som just nu är här och pratade om tigrar, elefanter o grejer... sjukt!) så det gäller att vara helfokuserad för att ens hänga med i ämnet de pratar om, men de har sånt tålamod så det går så bra :)

Sov länge idag, och nu ska jag börja städa och fixa här hemma, att det kan bli så stökigt, så fort...?? Betala räkningar borde jag också göra... bah... Förlåt för extremt tråkigt inlägg, men det kommer mer!

Det här var tider, det... Nu är det bara mulet varje dag.
Tacka vet jag Sverige, haha :)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hi hi! Och nu är vi hemma igen:)

2010-07-04 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0