Ten cuidado!

Mhm, idag är en sådan dag när jag ser mig för en extra gång innan jag går över vägen. Åt lunch med Tara efter skolan och först kommer en lös hund springandes ensam, tvärs över gatan, klarar sig preciiis utan att bli påkörd, det var så sjukt nära och både jag och Tara hade hjärtat i halsgropen.

Därefter kom en bil runt gatuhörnet, stannar vid ett övergångsställe för att släppa förbi en person, bakom kommer en motorcykel runt hörnet, och gasar på som fasen (måste tagit fel när han skulle bromsa?) och han ramlar, lyckas hålla sig på benen men motorcykeln åker in i bilen som stannat. Alla är okej, men både bilen och motorcykeln får tydigen skador...

Sen kommer en stor lastbil åkandes med en öppen container som är överfull med glasflaskor, han bromsar/svänger eller något och tappar massor av flaskor... Och allt detta inom loppet av en timme. Så, idag blir det till att vara extra försiktig!

Nu ska jag ut på en promenad/powerwalk för att testa mina lungor lite. Är verkligen inte frisk än, men det fungerar ju uppenbarligen inte att bara vila och ta det lugnt, så jag tänkte försöka pressa kroppen lite för att se om den kanske kan få lite fart och blåsa ut skiten som sitter där... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0