Surprise!

Ja, som sagt tidigare (tror jag?) så vad jag ju till Sverige en vända, och bara fem personer visste om att jag skulle åka hem. Föräldrarna var inte två av dessa fem! I söndags åkte jag därför med bror, brors flickvän och brors flickväns systers hund ut till landet där mamma och pappa var, för att överraska lite. Anders, Sofie och Nikita gick först in på tomten för att hundarna skulle få hälsa på varandra och sedan kom jag runt knuten med kameran i högsta hugg (var sjukt förkyld och hade just fått tillbaka rösten som fortfarande är väldigt rasslig...). Tänkte tyvärr inte alls på att zooma för att få med mammas och pappas ansiktsuttryck, så det blir inte roligare än såhär, men mammas röst säger väl en hel del, haha :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej

Såg att du ligger 1:a på bloggbetyg.se i kategorin resor. Grattis

Stefan

2010-06-28 @ 11:30:28
Postat av: Lotta

Det här är är ju bland det roligaste jag har sett på länge, har sett det flera gånger nu, och jag skrattar lika mycket varje gång. Kramar

2010-06-28 @ 20:27:00
Postat av: Ana

El vídeo es MUY emocionante. ¡Casi tengo ganas de llorar! (Ya sabes que yo soy muy llorona). Me encanta la reacción de tu madre... ¡y tu padre! Pobrecito, sin poder decir nada. Fue una idea fantástica organizar este viaje sorpresa, pero todavía no comprendo cómo en tantas semanas no dijiste ni una palabra. ¡Yo no podría mantener el secreto! Eres una experta, mi querida Anna :)

2010-06-28 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0