Lycka!

Hittade havregryn och äppelmos i affären! Middagen är räddad! Gud så gott!


Nu ska jag göra sista uppgiften på läxan, sen blir det en promenad/powerwalk på stranden och efter det lär jag däcka såfort jag kommer in genom dörren. Välbehövt! Tog ett varv till köpcentret här i närheten efter första läxorna. Köpte en tröja som jag provade sist jag var där, men som jag inte köpte. Ångrade mig direkt, att jag inte köpte den, men nu är den min! En mörkgrön stor, tunn kofta. Så mysig! Och rea! Fin till både jeans o kjol o vad det nu kan vara. Fick med mig ett nytt puder hem också. Smarta jag skulle ställa mitt gamla på handfatskanten på toan på Green Beach, men där var inget handfat så det föll i golvet o gick sönder. Prutt. (Och ja, jag var nykter!) Och mitt gamla märke verkar inte finnas här :( Blev ett annat, men det ska nog duga.

Nej hörrni, nu är klockan snart åtta, börjar bli sent! Hörs imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja det är bra gullet! man ska bli lycklig över småsaker i livet! Ha de! :)

2010-06-01 @ 21:05:08
Postat av: Sara

BLÄ! Äcklig gröt, när jag kommer vill jag ha sangria till frukost :D

2010-06-01 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0