Jag gjorde det!!!

Jag sprang hela rundan som jag vanligtvis brukar gå under mina powerwalks!! YES YES YES YES! Svetten bokstavligen rinner på ryggen, halsen o i ansiktet och jag är alldeles genomblöt, men så stolt!!!

Mycket folk ute, skön, sval vind, väldigt mulet i horisonten men såklart fint ändå... Trodde att det skulle vara lite kallare idag, så jag tog mina långa löptights och en oversized t-shirt, men det skulle jag inte ha gjort, shorts och linne blir det nästa gång, utan tvekan! I princip varje kväll jobbar två supertrevliga kypare på två olika restauranger som jag springer förbi, den ena, som jag pratat med flera gånger, bjuder alltid på vatten och springer in och hämtar ett glas när han ser att jag kommer, och den andra är alltid så glad och vinkar. Såna saker gör hela min kväll, jag blir så glad! Damen med en flaska vatten var på stranden idag igen och sparkade boll... Igår hade hon två bollar, hon avancerar!!!

Nej, nu ska jag försöka sova, om det går efter dagens siesta... Jag längtar redan efter morgondagens frukost! Då blir det havregrynsgröt med mjölk, passionsfruktste, och en smörgås Wasabröd med kalkon och gurka... Mumma!


Kommentarer
Postat av: cina

Hej.

Härligt att du kommit igång med springet..heja heja.



Lite skoj info.

Hon med bollarna finns på FB

http://www.facebook.com/pages/La-loca-de-las-pelotas-de-la-playa-de-Las-Canteras/77217908865

Saludos

2010-06-11 @ 11:44:15
Postat av: Mamman

Heja Anna!

2010-06-11 @ 11:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0