Fredag... igen!?

Ähmen, alltså... dagarna går så fort att jag inte riktigt tycker att det är så kul längre... Fram till idag gör det iofs inte så mycket, men efter imorgon måste tiden slöa sig fram, för då kommer ju min andra hälft hit! Och om hon bara får stanna i två dagar, när hon ska vara här i sju, då blir jag inte glad!! ;)

Fredag alltså. Vilket såklart innebar jordgubbar på lektionen! Men Tara sköljde dom innan och vi hade inget att torka dom med, så det blev inga för min del, löjlig som jag är, haha. Men jag hade mina nektariner så jag klarade mig fint ändå :) (För er som inte hänger med så har jag en liten fobi för att äta/använda saker som är blöta, don't ask me why...) Efter skolan blev det hem för att äta lunch, och sen tittade solen fram ett tag, så då gick jag till stranden och slöade där i två timmar och nu, ja, nu sitter jag här. Väntar på att affären runt hörnet ska öppna igen efter siestan, så att jag kan gå ner och köpa honung till mitt te, min hals är inte vad den borde idag, känns jättesvullen och sjuk är det sista jag vill bli....... Ska försöka få med mig någon middag hem också, men vet inte alls vad jag är sugen på... Men det är väl det minsta problemet :)

Som sagt, imorgon kommer Sara! Känner på mig att det kommer att bli en gryyyyym vecka ;)

Världens skönaste bild!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, munnen helt utsmetad :P

Tiden kommer att gå såååå långsamt när jag har kommit, kommer kännas som en månad ;)

Puss puss!!

2010-06-11 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0