Flygningen

Hejsan på er!

Nu har jag varit här några timmar och vid 20:30tiden gick jag en promenad på Las Canteras och mötte Jaime på restaurangen där han jobbar. Fick en irish coffee och pratade lite, och bestämde att vi ska ses vid 00:30 för att gå och ta några öl när han slutat jobbet. Så vänliga människor det finns! Fick en bamsekram och de är så goa allihopa. Så nu sitter jag här, med genomblöta leggings efter att ha gått utefter hela stranden i det ljumma vattnet och bara njutit, det är så härligt... Har gjort mig en tinto verano också (av vin som kostade 0.79 euro för en tetra, haha), som jag smuttar på, medan jag väntar på att tiden ska gå. Sov väldigt mycket på planet idag, så jag är inte särskilt trött alls, och det ska bli kul att komma ut lite :)

Som jag skrev tidigare var det så fint flygväder idag så ni får några bilder av det. Blir ju lite blurrigt när man tar genom rutan, men ja, det får ni stå ut med!



Ser ni planet under vårat? Så häftigt, flög så jättelänge! Ser extremt litet ut på bilden
men det såg mycket större ut i verkligheten...!



Hej kära ö!!




Förresten!
Dagens bästa:


Satt på Arlanda och väntade på boarding med en tidning och hör någon säga "Är det Anna...?" "Ööh... jaaa" svarade jag och förstod ingenting och hjärnan jobbade flitigt med vem det skulle kunna vara. Men det var ju Pellis, som har kommenterat massor och följt min blogg flitigt! Vilken överraskning! Kände mig nästan som en kändis, haha, som blir igenkänd sådär, men så himla roligt! Jättekul att du kom fram och sa hej! Hoppas att ni får en underbar semester här!

Nu ska jag fräscha till mig lite, sedan ge mig av och gå till baren Sidney med gräbsen. God natt på er alla! <3

Dagens boktips: "Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?" av Nisse Simonsson. Hade glömt att ta med en bok på planet och köpte den, sträckläste den och nu är den slutt. Men så bra, vilken peppbok! Skönaste kommentaren av honom var (han är läkare): "Och om jag jämför mig med den världsberömde kirurgen Christian Barnard och hans hjärnbyten, är mina hemorrojdavsnörjningar inget att komma med." Läs den, hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Eva "Pellis"

Jätteroligt att träffa dig! Vi kanske ses fler gånger! Vi kom också helskinnade fram till San Agustin!

2010-06-27 @ 18:16:52
Postat av: Mamman

HjäRTbyten! :)

2010-06-27 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0