:)

God afton!

Två timmar på stranden blev det i strålande sol och svalkande vind, sedan kom en del moln och jag traskade hemåt, väldigt nöjd! Fick ett ryck och städade hela lägenheten, slängde ut sisådär 7 ton sand, diskade och plockade iordning. Blev riktigt bra, stooor skillnad! Men visst, lär bli ett bomdnedslag innan Sara kommer på lördag ändå, men jag får väl helt enkelt städa igen!

Sedan blev det läxor, krååångligt, men det gick nog bra och nu, ja, nu ska jag ta min runda på stranden! Ovanligt tidigt, för att vara mig. Brukar vara mörkt (men nej, mamma, det är aldrig mörkt där jag springer och alltid fullt med folk ute!) och sent, men idag är klockan inte ens nio, och det är ljuuuust. Ovant! Det får räcka för idag, det! Dåligt med uppdateringar, jag vet, men det har helt enkelt inte hänt så mycket, och jag har haft annat för mig. Skönt för mig, trist för er! Imorgon lovar jag att bättra mig!

Fick just en så söt kommentar från min lärare på förra nivån, och jag blev så glad! Att hon går in o läser min blogg och tar sig tid att skriva en kommentar betyder mycket!

Hola Ana! :) Muchas gracias por su comentaria! (Como se dice "I became"!?!? Estaba?) muy feliz! (Porque es un sentimiento (mental), no? :) Pero... es hoy tambien... Huh!) Echo de menos nuestra clase tambien!! Aunque me gusta mucho Natalia, claro! Si visitarás mi blog en el futuro tambien, quizas voy a escribir en español un pocito, asi puedes leer un poco, y yo puedo practicar un pocito más :) Sin embargo, no te prometo, depende si tengo energía o no, despues la escuela, los deberes etcétera ;) No, ahora voy a correr un pocito por la playa antes me voy a dormir! Hasta mañana! Abrazos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0