En vanlig tur på Canteras

Ja, alltså, efter 1½ timmes powerwalkande kan jag konstatera följande: det finns en bunt med bra konstiga människor. Halva nöjet är att se på folk! Det roligaste var ändå två äldre damer (70+), som lunkade fram. Inget konstigt med det, MEN, de hade varsin t-shirt på sig med tryck. Den ena stod det "Enjoy the ride" på, och på den andra stod det "I know you want me". Hahaha, jag menar, va?! Antingen är de störtsköna och bara driver, eller så har de ingen aning om vad det står på tröjorna (gissar nog mest på det sistnämnda). Vad såg jag mer? En kille med gryyymt konstig springstil (från knäna och neråt var benen liksom lååångt ut åt sidorna...) som hade röda knästrumpor på sig. Näe, jag kommer inte på mer, men ni vet hur det är att titta på folk :)

Som sagt, 1½ timme blev det, så skönt! Perfekt temperatur (varierade mellan 22 - 24 på skyltarna), svalkande vind, mycket folk som man får parera mellan, härligt frisk luft och tiden bara flög iväg. Idag gick jag bara, jag har ju de där ReeBokskorna som man (egentligen) bara ska gå i, så, jag ska ge det ett försök, och saatan i gatan så trött jag är i benen. Verkar funka helt ok! :)

Nu blir det sova av! Imorgon ännu en skoldag, och vips, så har snart halva veckan gått! Buenas noches!


Förresten, Sara! När du kommer blir det sangria och churros till frukost varje dag! ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit alltså :P Då får vi powerwalka mycket ;) Jag har fan upptäckt att jag blir tröttare och får mer träningsvärk i benen av det än löpningen.. Kanske beror på att det blir längre tid? För inte en chans att jag kan springa i en timme! :P PUSS!!

2010-06-02 @ 09:19:56
Postat av: Sara

En sak till; De här verifieringsgrejerna när man ska skriva en kommentar är ju för roliga :P Brukar vara typ "aK2g8" men nu senast fick jag skriva "hippiest guerrillas" vad betyder det liksom? :P

2010-06-02 @ 09:21:33
Postat av: Hassan

Tja,



Har sett din topic pà kanarieforum, tankte man kan traffas och hitta pa nat. Jag ar i San Fernando (Maspalomas) just nu men flyttar till Las Palmas kommande dagarna. Du kontakta mig via mail.

Hoppas vi ses.

Skona bloggar forresten :)

2010-06-02 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0