Bildbomb!

Jamen, för att kompensera för min inaktivitet här senaste veckorna kan jag väl slänga
upp lite bilder från min och Saras vecka ihop här nere :)

Fick förresten höra av läsaren Stefan i en kommentar att jag ligger etta bland bloggarna i kategorin "resor" på hemsidan Bloggbetyg. Härligt! Ni är mer än välkomna att klicka in ett betyg i ikonen här till höger så kanske ännu fler hittar hit!

Världens bästa sangria på världens bästa restaurang med världens bästa vän ♥


Fina Sara med servitören Sergio i bakgrunden som förbereder
de godaste irish coffisarna (haha, vad säger man?)



Sen när har pepegojor ögonen två centimeter under näbben? :)


Lite turister lekte vi också och gick för att titta på katedralen här i Las Palmas


Det är konstaterat: jag är kass. Och detta var inte första gången.
(OCH JA, jag skruvar den hela vägen ner!)



Sjukt god bläckfisk i någon kanarisk sås. Ser lite ut som
"har'u, eller ska'ru?" men ni anar inte hur gott det var!



Sara och Sergio på baren Sidney där vi spelade Dart och drack tequila


Jag och Sergio samma kväll som ovan :)


Jag och Jaime, samma bar, annan kväll


Första dagen på ballen i Arguinegúin med helt okej förrätt innan det var dags för middag


Jag stod för kvällens drinkar och fick välja och vraka i baren - mumma!


Helt okej utsikt från restaurangen "La Sarten negra" i Patalavaca


Vilket äkta leende, Sara! Haha :) Innan utgång i Puerto Rico.


Efter utgång alldeles nerklottrade...



Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha, första kvällen på ballen :D Den var bra :D

Fan vad vi är snygga alltså ;)

<3

2010-06-28 @ 21:26:46
Postat av: Sara

Ja ser helt sjuk ut på bilden på mig och Sergio!! Vad är det med mig? Ajusste.. tequila var det.. ;P

2010-06-29 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0