Bild- och filmbomb

I brist på annat får ni helt enkelt ett inlägg med lite bilder och filmer. Vassego!

Fin kväll på stranden innan sushimiddag med Tara 7/6
Den där duschen till höger gör verkligen hela bilden, OH, så nöjd
jag är med att den kom med i bild...! (Ehrm...)





Mycket svenskt hade dom inte, men jag var tvungen att ta en titt iallafall :)


Cool liten bil (jag menar det, den är MINIMAL) med ballt reg.nummer :)


SOLA SOLA SOLA SOLA!


Såhär trött blir man på spansk grammatik ibland...


Jag skulle ta en siesta en dag, men... det gick inte. Lyssna själva!
Har ingen aning om varifrån ljuden kom, men idag var det tyst iallafall.
(Peppar, peppar...) Nu får ni även se hur det ser ut på gatan! (Wohooo
vad kul! ;) )



En heeelt molnfri dag på stranden. Massor med folk, stora vågor,
svalkande vind... Helt perfekt! Det enda som saknades skulle väl ha varit
en solbränd, snygg, vältränad spanjor, men, man kan ju inte få allt här i livet! ;)




Kommentarer
Postat av: Mamman

Köpt gummimadrass! Snart kommer viiii! Possar!!

2010-06-09 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0