9 / 6 2o10

Gick ut lite tidigare ikväll för att ta min runda och fortsatte mycket längre norrut på Las Canteras än jag brukar, jag brukar bara gå tills stranden tar slut, men idag fortsatte jag alltså ännu längre, tills vägarna blev alldeles snirkliga och kantades av lodräta klippor som de skyhöga vågorna slog mot, och där höga klippor stack upp mitt ute i havet. Och solnedgången var HELT otrolig idag och det var verkligen ett sånt där moment där tiden står totalt stilla och man kunde känna hur vartenda energidepå fylldes till max. Helt otroligt! Innan jag gick hemifrån stod jag och höll i kameran och funderade på om jag skulle ta med den, men, nä, jag lämnade den hemma... Det skulle jag inte ha gjort! Men, det kommer fler kvällar, såklart!

I alla fall, gick i 40 minuter i högt tempo och när jag kom till slutet av vägen vände jag och sprang tillbaka hela vägen, blev väl 30 minuter i rätt högt tempo. Är så stolt över mig själv! Woho! Mötte Tara när jag stod och stretchade och gick en liten sväng med henne. Hon, jättefin och pigg, redo för salsa, och jag svettig och äcklig och med spagettiben, haha... Vilken mix :) Så, blev totalt nästan 1½ timme ute, sen stretchade jag klart, kilade hem, camade lite med sötaste Sofia, åt ett päron och drack vatten och nu ska jag sova. Vilken härlig dag!! Hann ju med tre timmar på stranden under klarblå himmel efter skolan också. 

♥ Löjligt vad bra jag har det! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jaa vad bra du har det! Och snart börjar det drälla ner en massa folk och stör ;) Ha det!

2010-06-10 @ 06:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0