1 de junio 2o10

Jahapp, då har juni börjat! Tiden går så fort, jag gillar det inte! Ny skolvecka, nya ämnen; idag började vi med ännu en form av futurum, som ännu inte verkar alltför svårt, så jag sitter o klurar på om jag har missat något, haha.

Hittills en väldigt seg tisdag, när jag vaknade kändes det som att någon slagit en stock i huvudet på mig, otroligt trött, huvudvärk och seg, ryggen var helt låst och värkte (men jag... ehrm... gjorde lite hastiga rörelser och knakade lite, så släppte det, som tur var) men jag masade mig iväg till skolan, blev skickad av läraren till apoteket för att köpa huvudvärkstabletter (starka grejer, jisses, 1000 mg!) och efter det släppte det värsta, var fortfarande tung, lite vimsig av tabletten men bättre. Nu är det fint, trött bara :) Ska strax gå iväg och handla lite, ägg, grönsaker, frukt, mjölk... Men först, läxor! Vilket sjukt ointressant inlägg! Ber om ursäkt för det... Uppdaterar igen ikväll!


Visst ja! Gick förbi restaurangen Cueva Pirata, som jag tipsat om tidigare, och de har stängt under sommaren, till och med 30 augusti, om nu någon av läsarna tänkt ta en tripp förbi där... Kan vara bra att veta :)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja det var oitressant... nä, skoja bara! Puuss!

2010-06-01 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0