Vitaminbomb

Dags för vitaminbomb i ett försök att hjälpa min stackars kropp på traven!



Jag hittade förresten en kommentar på en blogg som jag ramlade in på som jag tyckte var så klockren i min situation där allt skiter sig, att jag bara måste publicera den här. Kanske lite grov för somliga, men äh!

"När man tror att det räcker att bli våldtagen av ett transportband
så kommer universum och petar en lite lätt i analen"

----------

I just installed a program that can translate my blog into your own language.
Just choose your language in the meny to the right! Good luck!

Haha, I just noticed that a few words come out very... lets say different,
but I think you'll get the context anyway :) How can, for exampel, "pyttipanna",
which is a swedish dish with potatoes, meat and onion be "cerveza" (beer) in spanish?!
Haha, and the next time I translated it, it said "half liter forehead"... Jikes...
Well, you get my point.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hahahaaaa!!!:)

2010-07-19 @ 17:09:55
Postat av: TeSs

=)

2010-07-20 @ 09:12:31
URL: http://rockabillygirl81.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0