Vilken vecka!!

Men alltså... nu har jag haft sån otur att jag inte kan göra annat än att bara skratta åt det! Någon vill mig illa för tillfället... Och än är veckan inte slut... Hur ska det här sluta!? Vad har jag gjort för att förtjäna det här!? :P

- Sjuk som ett svin och har blåprickiga skinkor och stela ben av alla sprutor
- Skyhöga läkarkostnader
- Fick den sliskigaste läkaren i stan vid första besöket
- Fick ett mail om att jag inte har jobbet kvar hemma
- Hann inte med någon tatuering i tisdags, och efter läkarräkningarna hamnar det på hyllan

och som om det där inte var nog:

IDAG BRANN TVÄTTMASKINEN UPP! Small som två pistolskott och började lukta extremt med bränd plast här. Rusade fram och drog ur sladden, men alla kläder STINKER bränt, alla mina vita kläder... Frågan är om de går att rädda... I vilket fall behöver jag ju en tvättmaskin, annars är det rätt kört... Vilken tur att det är gratis att köpa nya kläder! Arrrghhh!!! Gå och köpa underkläder måste jag göra nu iallafall, för några rena har jag inte kvar...

Kanske ett möjligt motiv till en kommande tatuering?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja men nu kan det väl inte bli värre?!! Bara bättre!!! :)))

2010-07-16 @ 18:07:01
Postat av: TeSs

Hej!

Jag följer din blogg ibland och det är kul när det händer saker men förstår att alla "tråkiga" saker som hänt denna veckan inte är så roligt för dig så jag ger dig ett tips: stanna hemma hela helgen! Hehe..



Inte långt kvar tills vi drar ner till Gran Caaaaan iaf =)



Må gott

/TeSs

2010-07-17 @ 00:05:33
URL: http://rockabillygirl81.bloggplatsen.se/
Postat av: AnneliH

Nämen oj!!!

Ketchupeffekten...allt på en gång! Undrar om din försäkring gäller för läkarbesöken...tror inte att du ska behöva lägga ut så mycket pengar...kanske värt att kolla upp...

Nu ska det väl inte kunna hända så mycket mer tråkiga saker får vi hoppas.



Krya på dig!!

2010-07-17 @ 16:47:36
URL: http://www.shaggkvist.se/canaryuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0