Utväxt - bort!

Fick ett ryck och gick och köpte blekning/färgning/toning till håret. Ingen aning om vad jag köpte, är inte så haj på såntdära, blont på kartongen och permanent, det duger! Hade en mindre kul utväxt som jag tänkte ta tag i. Resultatet blev...

GRÖNT!!?!?!??!?!


Haha, neeerå, det blev så bra så. Hade önskat lite blondare då mitt hår är så jäkla gult i färgen, men, man kan väl inte få allt här i världen. Silverschampoo har jag hört talas om, det kanske vore något...? Någon som provat?





Jag ska fixa en bild på håret när det är helt torrt också, men ljuset är så kasst här i lägenheten, så det ser jättekonstigt ut. (Det kanske ÄR konstigt?!) Well, bild kommer, såsmåningom :) Nu ska jag ta mig en redbull - vodka och pallra mig upp på terassen och hänga tvätt! Ha'de!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Silverschampoo kan nog funka för dig om du vill få bort de gulaktiga tonerna... Brukar själv blondera mig lite då och då och silverschampoot har då lyckats få bort den gula lystern! Men det räcker inte att använda det en gång och så blir det bra sedan...utan använd det några gånger så ser du säkert resultat sen =) Hoppas det funkar för dig om du får för dig att pröva ;)



Mvh Anna

2010-08-01 @ 14:08:18
URL: http://annasita.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Silverschampo är hur bra som helst, jag använde det innan när jag hade blekt hår :)

2010-08-01 @ 15:48:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0