Senaste nytt

Buenos dias!

En snabb uppdatering bara, sedan måste jag sova någon timme innan min privatlektion. Fick 30 minuters sömn inatt, så vid 7 imorse släpade jag mig iväg till en läkare en kvarts promenad härifrån. In till två olika läkare (hur gulliga som helst) som lyssnade och frågade, fick en syrgasmask med nåt medel i som ska underlätta andningen och vidga luftrören och sen recept på två nya mediciner samt en receptfri hostmedicin (varför lyckades de aldrig med banansmaken på mediciner?). Så nu håller vi tummarna att det går vägen, och att jag blir frisk en gång för alla!

Sussa sött! Det ska jag göra! ♥


Kommentarer
Postat av: ewa

Hoppas verkligen du blir bra nu.

Ha en trevlig helg!

2010-07-23 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0