Party, party!

God morgon, folket!

Här har vi haft disigt men sol hela dagen (har jag fått höra), men det vet jag ingenting om eftersom jag sov till 15:30... Var ute igår med folket från Costa Canaria och hade sjukt roligt, hängde på vanliga baren och tog sen ett varv på ett diskotek bara någon minut från min lägenhet. Så, att jag sov bort den här dagen gör absolut ingenting, det var så värt det! Vid 21:30tiden igår hade jag ännu inte ätit middag, så jag tog ett varv på strandpromenaden bland alla restauranger för att se vad jag kunde köpa med mig hem för att äta. Såg framför mig typ pizza, vilket jag inte alls var sugen på, MEN, så springer jag på Jaime utanför restaurangen och han fixar en huuur god kycklingsallad som helst med yoghurtsås som jag åt här hemma med vitt vin och sprite. Mumma! Tillbaka till restaurangen vid stängning och då satt tio personer från skolan där och en kille från cirkusen, tjötade lite med dom, och sen blev det som sagt utgång.

Seg idag men jag mår bra. Låg nog bara lite back med sömnen efter den här veckan tror jag, och eftersom jag inte somnade förrän vid 7 imorse (oops) så blev det ju inte alltför många timmar inatt heller. Men äh! Man lever bara en gång!

Nu väntar jag på att bror och Sofie ska komma tillbaka från Arguinegúin där de varit sedan i torsdags. De är vid San Telmo nu och skulle bara äta lunch innan de kommer så de dyker nog upp närsom. Och ikväll blir det middag på gamla vanliga stället, och sedan utgång (om de fortfarande känner för det)!

Det är förresten värmebölja här nu... Det ligger som ett dis över hela ön, och kallas tydligen för Calima, varma vindar från öster som drar in över Kanarieöarna några gånger per år.

Nääääää, nu ska jag hoppa in i duschen. Ursäkta för hattigt och kanske tråkigt inlägg, men det kan inte vara kul jämt! Ha en fiiiin dag allasammans!



Ja, nåt sånt, ja.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Mysigt med party! Ball satellitbild! Puss!!

2010-07-10 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0