Näääee...

Jag avvaktar! Satt just inne på norwegian.se och tänkte boka min resa hem. Velade länge mellan 2a eller 9e oktober, och blev inte klarare av att tänka en kvart, och sen slog det mig att jag inte vill ha ett definitivt datum ännu som jag kan räkna ner dagarna till, så, jag avvaktar, som sagt. Det blir nog den 2a, tror jag, eftersom mycket ska ordnas med min lägenhet som ska ut på visningar, och sen startar ju körskolan den 18e, och då finns inte mycket tid över... Baaaah, vilken konstig känsla...! Men nu tänker vi inte mer på det. Jag tänkte ta en promenad nere på stranden för att samla lite energi och rensa huvudet lite. Så, hasta proxima! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0