My Gosh...

Det här med spanska matbutiker är ingen lek. Två personer framför när jag ställde mig i kassan, och det tog tjugo minuter. "Skicka brödkartongen!" Då har dom en kartongbit med fastklistrade streckkoder på som dom ska springa med mellan kassorna såfort någon köper bröd så att de ska kunna slå in varan (varför inte ha en i varje kassa...?). Mitt i allt vänder sig tjejen om och börjar prata med hon i andra kassan, om ingenting. Bla bla bla bla... bla bla bla... Göra två saker samtidigt finns tydligen inte i deras värld...

Men å andra sidan ska jag inte klaga: 1½ liter malibu, 1 liter rödvin, några citroner, 4 småjuicer, 2 liter cola, 2 liter fanta = 16 euro. Helt okej.


iFiesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0