Men snälla nån!

Näe! Nu orkar jag inte mer!

Jag har sovit i 1 ½ timme inatt, gick och la mig vid tolv igår, och somnade inte förrän 06 imorse på grund av hostan. Vaknade och var helt körd i huvudet men tänkte att jag testar att gå till skolan ändå, jag kan ju inte missa mera... Mötte grannarna som kom i lördags och ska vara här i två veckor, och de frågade hur jag mådde egentligen, om jag behöver hjälp med något, eftersom de hört mig hosta hela natten... Bra tecken...
In på lektionen och efter tio minuter kom ett hostanfall så jag fick springa ut på gatan, och hade jag inte lyckats hålla igen där hade jag hostat tills jag spydde, det känns som att hela innehållet i kroppen ska pressas ut. Ute i tio minuter, ett försök till i klassen, men efter fem minuter samma sak igen. Jag fryser nåt otroligt och samtidigt är jag så svettig att det ser ut som att jag har duschat... När jag ligger på mage har jag ett jättetryck över hela ryggen och bröstkorgen så jag knappt kan andas eller ligga kvar, så jag undrar om läkaren har missat nåt......?? Fast antibiotikan ska väl bita på lunginflammation också...? Allvarligt alltså, jag orkar inte mer, jag är totalt slut i hela huvet och kroppen :( Mammaaaaa, kom och hämta hem mig! :(

Gick och pratade med chefen på skolan och förklarade, sa att det inte funkar att sitta där i klassrummet och frågade vad jag kan göra. Inga problem för skolans skull, jag kan plugga hemma och ha några privatlektioner  om jag vill, men, problemet är att CSN kräver en viss närvaro, och uppfyller jag inte den, ja, då vetefan...? Jag ska skicka iväg ett mail till CSN nu där jag ska förklara hur det ligger till, för det här funkar verkligen inte... Och jag får så ont i magen när jag tänker på att jag kanske behöver gå tillbaka till den där läkaren...

Iallafall, en privatlektion inbokad imorgon eftermiddag för att gå igenom vad de pluggade förra veckan, 22 euro kostar den... Fyfan vad allt flyter på bra för mig. Allt är verkligen på topp. Eller nåt. Usch, jag vill bara krypa ner mellan mamma och pappa hemma med armarna kring hunden och katten på magen och sova, jag orkar inte mer! :( Nu ska jag böla lite, tycka synd om mig själv och försöka sova, om jag får det för den här förbannade hostan :(



:(


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ojojoj min lilla älskling! Fast du sov ju ioförsig heeela dan i går.... Puuuussar!

2010-07-19 @ 13:45:13
Postat av: Jill

Usch då. Säg till om du behöver hjälp med något. Kan tyvärr inte hjälpa dig med spanskan :P då jag själv suger på det, haha. men allt annat. Krya på dig. Kram kram

2010-07-19 @ 14:48:53
URL: http://jilla.blogg.se/
Postat av: Catarina H

Hej

Det låter inget vidare att må som du gör. Följer din blogg sedan starten och tycker den är jättekul att följa. Krya på dig!

Kram Cattis

2010-07-19 @ 22:41:02
Postat av: AnneliH

Usch o fy! Det där låter inget vidare. Hoppas du kan få fatt i en läkare som kan hjälpa dig. Styrkekramen!

2010-07-19 @ 23:31:29
URL: http://www.shaggkvist.se/canaryuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0