MEH-ÅÅÅÅÅH!

Åååååååååååååh varför händer allt mig, och varför händer allt samtidigt!??!?!?

Varning för svordomar!


- Anders och Sofie åkte hem idag vilket är skittråkigt! Haft en så rolig vecka med dom!!

- Fick veta att pga. omstruktureringar på jobbet hemma så är jag uppsagd = måste sälja lägenheten = ingen ny lägenhet = HELVETE!!!

- Jag har bronkit = får inte sola, dricka, gå i skolan eller göra nåt kul alls på flera dagar.

- IDAG bestämde jag mig för att gå och boka en tatueringstid, woohoo! Jag var så glaaaad! Tänkte gå dit efter läkarbesöket (en privatklinik här i LP), för att, jag trodde ju att de bara skulle lyssna på lungorna och ge mig antibiotika, speciellt eftersom jag sa att en kompis har bronkit, då är det väl rätt uppenbart? Nope. Röntgen. Nån jävla syrgasmask med rök som ska lösa upp slem (vilket slem?!). Fem mediciner. Svindyr besöksavgift. Hela kalaset gick på 2 000 kronor... Helvete! :( Då går jag hellre omkring och hostar lite! Så det blir ingen tatuering... Jag som hade en så bra idé :( Och 80% av behandlingen kändes så onödig, och det sa till och med en sjuksyster där, att "försök prata dig ur en röntgen, det får du betala extra för" och "han är väldigt noggrann men ofta är det lite överdrivet", men... tyckte han att det behövdes så... jag är inte van att ifrågasätta läkare!? Faaaaaaaaan!

- Sist men inte minst så var läkaren så jävla vidrig, 60+, som när han skulle röntga bröstkorgen (utan tröja o bh såklart) stirrade, gav en jävla spruta i rumpan av alla ställen (OCH INNAN SLOG HAN TILL SKINKAN!? VADÅFÖR!?), två kindpussar och ett förslag att ta ett glas vin en dag och en KLAPP PÅ KINDEN när jag gick. Fyfan, jag skulle hellre velat att han tagit mig på brösten så jag kunde slagit till honom och gått därifrån. Vet egentligen inte om han var skämtsam men gick för långt eller om han faktiskt... var seriös!? Och tanken är att jag ska gå tillbaka i fem dagar för att få en spruta (I RÖVEN!), men alltså, jag tror inte jag klarar det... Får fråga någon av grabbarna på restaurangen om de kan gå med mig för annars gör jag det inte, så är det bara...

Ååååååååååååååh, vad jag är kass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag sova och inte vakna förrän om tio dagar, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Mamman

KOM IGEN ANNA!!!! Det ordnar sej!! Det vet du!! <3 PUSS!!!

2010-07-13 @ 22:55:50
Postat av: Pellis "Eva"

NEEEJ vad tråkigt att läsa! Skickar styrka i massor från södra ön! Allt kommer att ordna upp sig! Du får väl stanna lite till i LPA :-)Kram och Krya på dig. Ring om du behöver prata svenska med någon eller bara behöver stöd 673 129 341 (spanskt nummer)

2010-07-14 @ 10:25:05
Postat av: Sofia

Fy sjutton alltså, allt på en gång. Stackare! :(



Tänker på dig i alla fall. Krya på dig!

Puss <3

2010-07-18 @ 22:47:05
URL: http://keine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0