Hej Rea!

Tjingeling!

Privatlektionen idag gick bra och läraren var hur störtskön som helst, ser fram emot att vi ska ha honom i B2 om två veckor! Har fått massa läxor och ses igen på en privatlektion på fredag, sååå, nu är jag tillbaka!

Efter lektionen tyckte jag så synd om mig som är sjuk och som allt går så dåligt för (idag försvann tex. strömmen i hela lägenheten av någon anledning (men nu är den tillbaka, thank God, nån ville väl bara skrämmas)), så, jag tog mig bort till Las Arenas för att titta på rean. Bara titta! (ajusste...) Jikes alltså, VILKEN REA det ÄÄÄÄÄR! Började på h&m (home sweet home, haha) och kom ut med ett par shorts, två linnen, en t-shirt med tryck och en festtunika - hela kalaset gick på 28 euro, och utan rea hade det blitt 85 euro. Heeeelt okej, kan jag tycka! Fick också med mig ett par shorts från Zara och en kjol från Promod. Rea där med!

Hostan ska vi inte prata om, så... I say no more ;)

Just nu står min japanske granne i huset mitt emot och "tränar". Han har en såndär vibrationsgrej som man står på som skakar, som han ställer sig på, samma tid, varje kväll... Det kan väl ändå inte funka? Som han ser ut gör det uppenbarligen inte det iallafall, eeeerhm... :))) Jag är skeptisk...!

Ajuste! Jag ska nog tillägga att Smilla, som jag nämnde i föregående inlägg, är en katt, och inget annat!


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Den svenska REA:n är ju inget...jag säger inget mot vad de har på ön. Man blir ju helt lyrisk när man går o kollar vad man kan få med sig hem för en billig penning. Skönt att höra att du är på bättringsvägen.

Kramen!

2010-07-21 @ 08:38:58
Postat av: Larissa Oikari

intresserad av en helt ny design? klicka här för mer info: http://oikari.webblogg.se/category/bestalla-en-design.html

2010-07-21 @ 09:28:15
URL: http://oikari.webblogg.se/
Postat av: lucke

Hallå. Vad händer idag då? :)

2010-07-21 @ 09:49:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Jill

HAhahaha, klockrent! jag och den poolen på playen = en syn för gudarna :D

2010-07-22 @ 17:25:23
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0