Här är en rubrik!


+



+



=

i'm getting there!

Mår mycket bättre idag. Hostan är seg och hård men känns som att den börjar släppa och jag har energi och blir GALEEEEN av att sitta här själv i lägenheten... Igårkväll gick jag en promenad på strandpromenaden på kvällen och träffade på två danska tjejer som är här på semester som jag pratat med tidigare. Tog en kaffe med dom och pratade lite skit, men gick hem igen vid 22:30 för att sova. Kunde jag sova? Nope. Låg och vred mig till och från fram till 5 imorse och klockan ringde 09:30. Upp och iväg till doktorn (han var bättre idag, det gick fint), spruta i rumpan (måste ha träffat lite snett eller nåt, det gör ont som faen...!), ingen gasmask med rök idag för att lungorna lät bättre, sedan hem och käka lunch. Fick även en GOD nyhet! På lördag får jag ta en ööööl! Hahaha, woohoo! Jag ser ljuset i tunneln ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0