Han är efter mig!!!

Jikes. Nu ska ni får höra...

Ni som känner mig vet att jag är sjukt rädd för Skrotnisse, ni vet, barnprogrammet som gick på 90talet? Jag kan fortfarande inte titta på det, jag tycker att dom är så äckliga... Och idag så gick jag ner till strandpromenaden, på bra humör, mådde helt okej med hostan, kommer runt hörnet i slutet på min gata och möter en gubbe preciiiiis i hörnan, så vi går mot varandra och krockar nästan. Oftast, när jag känner igen någon så tar det ett tag att koppla varifrån och vem personen är, men här bara isade det till i magen och "SKROTNISSE!!!" kom upp i huvuvdet. Fyfan, han var så lik, jag kan fortfarande inte släppa det. Phuuuuu...............


Snälla, snälla, lämna mig ifred :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0