Goda nyheter!

Min kära vän Rami, som för tillfället studerar till läkare, var så snäll och svarade på de två viktigaste frågorna som jag har för tillfället:

1. Får jag dricka alkohol med de här medicinerna som jag äter nu?
2. Får jag sola med de här medicinerna som jag äter nu?

Och svaret är... Jaaaaaaaaa! Tack Rami! Sola med måtta eftersom man kan bränna sig lättare, och inga biverkningar av alkohol (vill bara tillägga att jag här pratar om små mängder, en öl eller tre). Woohoo! Har inte det miiiinsta sug efter vare sig alkohol eller sol för tillfället, men bara det att det inte är förbjudet längre gör det hela mycket roligare! Inga förbud, I like!


Kommentarer
Postat av: Benny Eriksson

Så bra! Men håller du på att bli frisk nu då? Så du kan njuta av Las Palmas :)

2010-07-24 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0