Det kallar jag sovmorgon!

Oops... Somande som en klubbad säl vid 3 inatt, och vaknade 14:30...... Heh... Inte riktigt vad jag hade planerat, men å andra sidan har jag inget speciellt som ska göras idag, och då kan jag lika gärna sova. Är fortfarande helt gaaalet trött och funderar faktiskt på att slumra lite till (antibiotikan...?). Tänkte bara skriva några rader så ni vet att jag lever, mer kommer sen! Hasta luego!

Uppdaterat 19:45

Jag somnade om rejält och vaknade igen 19:30. Heh. 17 timmars sömn... Jag tolkar det som att jag behövde få sova ut lite. Spännande att se hur det går att somna ikväll, men som det känns nu kommer det gå finfint, jag skulle kunna somna om nu, så seg är jag. Well, well, we'll see :) Nu ska jag... ja, vad ska jag göra? No idea. Gå en promenad? Diska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0