Dessa vänliga människor

God morgon på er!

Jag vill börja med att tacka er läsare jättemycket för att ni är så härliga och hjälpsamma, med peppande mail och till och med telefonsamtal för att hjälpa mig nu när jag är dålig. Ni anar inte var det betyder, att ni bryr er och tar er tid! En STOR KRAM till er alla!

Jag tycker att jag mår lite bättre idag, hostan är stenhård, bröstet värker när jag hostar och jag svettas/fryser om vartannat, men inte lika illa som igår, så imorgon blir det till att åka till en annan läkare, eftersom jag idag har en inbokad privatlektion på skolan för att gå igenom vad jag missat och vad jag måste ta igen för att komma ikapp igen. Kanske dumt att inte prioritera läkarbesöket, men just nu känns skolan väldigt viktig eftersom jag har missat såpass mycket. Det ska nog bli bra, det där!

Igårkväll höll jag på att bli tokig av att bara sitta inne i lägenheten, så jag skickade iväg ett sms till en annan svensk tjej på skolan, och vi möttes upp för att äta middag på Costa. Hur trevligt som helst (och gott, som vanligt)! Och så skönt att kunna prata svenska, kunna prata utan att tänka genom vartenda ord man säger :)

Inget klyftigt höjdarinlägg eller roligt bildinlägg idag inte, jag ska försöka somna om här någon timme innan det är dags för lektionen, men jag lovar fler inlägg senare! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jill

Åh herre jisses!! jag tror jag vet vad vi åt igår!! Hittade det i affären och kom hem och googlade på namnet. Om jag fårstår allting rätt så är det bebis ålar!! haha, inga groddar eller nudlar alltså :)



http://foodchains.blogspot.com/2008_04_01_archive.html

2010-07-20 @ 15:07:41
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0